Raport NTT DATA – Returning to our values in a time of crisis

R

NTT DATA Romania a lansat zilele trecute un raport în care am descris reacția companiei la pandemia globală. Acesta conține declarațiile conducerii NTT DATA din Europa și Africa, informații despre deciziile noastre, care sunt punctele noastre tari sau slabe, unde am greșit și ce am învățat din toată această perioadă până acum.

În urmă cu 2 luni jumătate, business-uri din întreaga lume a început să se confrunte cu una dintre cele mai mari provocări din ultimii ani. Deși traversăm o perioadă marcată de incertitudini, am reușit să găsim modalități de a ne adapta, de a reconfigura întreaga strategie astfel încât să supraviețuim și să ne menținem în continuare valorile, dar să și livrăm la așteptările clienților, ca și până acum.

De la Milano la Frankfurt, de la Londra la Cluj, am adunat în acest raport o serie de ”good practices” din interiorul NTT DATA. Am pus în practică idei și strategii pe care nu le-am mai folosit anterior și am învățat că uneori lucrurile nu merg așa cum plănuim, motiv pentru care am fost nevoiți să regândim din nou totul. De aceea consider necesar să privim această criză ca pe o oportunitate de a descoperi soluții pentru a ne adapta la noul normal. Am constatat că pandemia a accelerat forțat ritmul digitalizării, iar tot mai multe business-uri au înțeles cât de importantă este această componentă. Așa cum menționam într-un interviu recent pe contul meu de Youtube, fără să bănuiesc pe atunci ce criză urma să vină, există piețe care își doresc digitalizarea, țări pe care noi le putem ajuta și sper ca și business-urile și administrația românească să vadă ce oportunitate reprezintă acest proces. 

În cadrul NTT DATA, termenul inclus în strategiile tuturor hub-urilor a fost „comunicarea” și de aceea am luat măsuri pentru a ne asigura că angajații noștri sunt protejați și informați. În România, toți angajații noștrii au fost anunțați imediat de orice schimbare și orice decizie printr-un tool care trimite mesajele importante în timp real către fiecare, dar și pe platformele sociale. În această perioadă am trimis newslettere despre siguranță, informații medicale, sport, parenting și activități legate de statul acasă și am organizat webinarii pe diferite teme. #WorkFromHome nu ne este necunoscut, lucrăm într-o industrie în care suntem obișnuiți să lucrăm remote sau de acasă de aproape 15 ani. Am încercat să facem ca această perioadă să treacă mai ușor, să ne motivăm angajații și să ne asigurăm că sunt în siguranță fizic și psihic.

În aceste momente trebuie să fim aproape unii de ceilalți, să fim empatici, umani. Doar împreună putem deveni mai puternici și, ca parteneri de încredere, continuăm să lucrăm împreună cu clienții noștri. Suntem siguri că prin colaborări strânse, comunicare constantă și eforturi sinergetice vom reuși să trecem prin aceste încercări și să ne adaptăm. 

Pentru că îmi doresc să fiu mereu aproape de noua generație și îmi adaptez discursul pe canalele folosite de tineri, mă puteți găsi și pe YouTube și LinkedIn.

Articole recente