Relația dintre angajat și angajator este o preocupare continuă pentru mine, tocmai de asta când am participat la conferința “Business Knowledge & Opportunities” am abordat acest subiect, cum a fost înainte de pandemie, cum este în acest moment, dar și mai important, cum va fi în viitor.
În industria IT, am avut mereu o concurență acerbă în piața muncii. Așadar, am încercat încă de acum 20 de ani să construim un mediu de performanță și o cultură organizațională care să-i facă pe angajați să se simtă acasă în cadrul companiei noastre. Chiar dacă am implementat nenumărate măsuri, pandemia a reușit să ne îndepărteze de angajați. Am constatat, astfel, că instrumentele pe care le foloseam în trecut și felul în care le foloseam au devenit dintr-o dată lipsite de eficiență.
Pandemia ne-a făcut să reconsiderăm importanța locului de muncă, importanța managerului, importanța companiei și să alegem alte aspecte primordiale în viața noastră. Nu știm în ce măsură se vor întoarce angajații la birou în viitor, știm doar că trebuie să modificăm de urgență interacțiunea dintre angajat și angajator.
Pentru că îmi doresc să fiu mereu aproape de noua generație și îmi adaptez discursul pe canalele folosite de tineri, mă puteți găsi și pe YouTube, X și LinkedIn.