
Managerii marilor companii informatice ale Clujului și-au propus să se adapteze crizelor în cascadă printr-un echilibru între presiunea clienților și nevoile angajaților. Mediul academic se oferă să dea o mână de ajutor.
Societatea Academică de Management din România (SAMRO) şi compania NTT DATA Romania au organizat o conferinţă cu temele: ”Provocări ale managementului în contextul macroeconomic actual” şi ”Viitorul managementului resurselor umane în industria de tehnologie”. Evenimentul a adus faţă în faţă personalităţi din sfera academică și economică, nume consacrate din industria de tehnologie.
Scade atașamentul angajatului față de firmă
“În această clădire de birouri am întâlnit doar 150 de oameni; altădată vorbeam de câteva mii. Oamenii stau acasă, cu picioarele pe birou, cu tastatura în brațe, iar în aceste condiții este greu să faci cultură organizațională în companie atunci când modelul tradițional s-a cam dus, când nu știi ce face omul acolo”, a propus Daniel Metz, președintele Consiliului de Administrație NTT DATA Romania.
Citiți articolul integral aici.
Pentru că îmi doresc să fiu mereu aproape de noua generație și îmi adaptez discursul pe canalele folosite de tineri, mă puteți găsi și pe YouTube, Twitter și LinkedIn.